فرشته های آسمانی

آب آبی ،آسمان آبی

1393/8/18 7:59
نویسنده : مادر
722 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 دیروز مارال که اومد خونه بعد از نوشتن تکالیف شبش گفت که مامان باید 10بار از روی درس باران و 10بار از روی درس آب آبی بخونم خانم معلم گفته گفتم باشه برای شب  چون مائده هم فردا امتحان ریاضی داره باید کمی هم با اون کار کنم خلاصه که سرتون رو درد نیارم شب خسته  وکوفته بعداز تهیه شام وتمیزکردن خونه وغیره حالا باید از مائده امتحان ریاضی میگرفتم مارال هم نشست بود کنا ر دستم و مدام میخواند به نام خدا درس باران .......... الی اخر -به نام خدا درس باران ............. خوب مامان شد دوبار به نام خدا واین روند همچنان ادامه داشت  بعدشم که نوبت درس آب آبی ،آسمان آبی شد وحالا باید 10بار از روی اون میخوند اصلا هم رضایت به کمتر از اون نمیداد میگفت آخه خانم معلم گفته حتما پیش مامان بشینید واز هر درسی 10 بار بخونید خلاصه که من ومائده هم کلافه شده بودیم هم خنده مون گرفته بود

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان فرنيا
18 آبان 93 13:18
عجب تكليفهايي داده خانم معلم
مادر
پاسخ
سلام تازه اولشه
مامان سولماز
20 آبان 93 9:38
خاطره قشنگیه !!!
مادر
پاسخ
مامان آنیسا
25 آبان 93 7:23
انگار که حرف معلم وحی منزله از دست این وروجکا
مادر
پاسخ
کجاش رو دیدی فقط هرچی معلم بگه
مامان پریسا
26 آبان 93 0:55
سلام. وبلاگ قشنگی دارین با احازه لینکتون کردم. اگه دوست داشتین بهمون سر بزنید
مادر
پاسخ
سلام ممنون کاش آدرس وبتون گذاشته بودید
مریم مامان یسنا
4 آذر 93 23:20
مامان آیسا
11 آذر 93 3:54
سلام مامان فرشته ها خوبین؟مارال و مائده عزیزخوبن؟مدتی اصلا به وبلاگ نیومدم.حتی برای تایید نظرات هم نیومدم.اینترنت دم دستم بود اما بهش نگاه هم نمیکردم.من معمولا سالی یک بار اینکارو میکنم و از اینترنت فاصله میگیرم.به زودی سعی میکنم با پست تازه بیام.جالب بود این روش درس خوندن مارال جون.امیدوارم روزوشبهای خوبی رو سپری کنید.
مادر
پاسخ
سلام خیلی خوشحالم که اومدید آیساجون رو ببوسید داشتم کم کم نگرانتون میشدم
maral
28 دی 93 21:55
سلام.وب خوبی دارید.خوشحال میشم به منم سر بزنید
مادر
پاسخ
سلام چشم حتما