فرشته های آسمانی

خدا کنه که هیچ بچه ایی مریض نشه

1393/11/9 14:03
نویسنده : مادر
2,701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از مدتها اومدم این چند مدت همش گرفتار مریض داری بودم اول که  فرشته ی  اولم مائده جون مریض شداما خدا شکر زود خوب شد واما بعدش فرشته کوچولوی  مامان مارال جونم مریض شد وانهم به طرز وحشتناک طوریکه گاهی 10 دقیقه مداوم وپشت سرهم سرفه میکرد که من میگفتم الان نفسش بند میاد حالا تب و هزیان گفتن هم دیگه بماند بالای سرش انواع دارو ردیف بود منکه که خیلی موافق دارو نیستم ولی دیگه از دارو  وتجویز طب سنتی گرفته تا دارو ی طب نوین از معجون عسل وشلغم گرفته تا به دانه و عناب و شربت دیفن هیدرامین و استامینوفن و بادام خیس شده و هیدروکسی زین و کتوتیفن و ......... ولی سرفه قطع نمیشد دیگه میزد زیر گریه  بحدی سرفه میکرد که یکشب باباجون ومامان جون هم بالای سرش گریه کردن گفتم شما باید به من دلداری بدین  خودتون گریه میکنید مگه تا حالا ندید بچه مریض بشه ولی واقعیتش این بود که خودم یواشکی همش اشک میریختم و لی برای اینکه اونا ناراحت نباشن همش میگفتم  چیزی که نیست خوب میشه  انواع دعا ها بالای سرش خونده بودیم 4 روز اصلا از جاش بلند نمیشد برای دستشویی هم بغلش میکردیم یکشب گفت مامان من توبه کردم چرا پس خدا منو نمیبخشه خوبم  نمیکنه گفتم عزیز دلم تو که گناهی نکردی گفت پس چرا خدا منو شفا نمیده

ومن پیش خودم  میگفتم شاید من گناهی کردم که باعث شده فرشته ی من اینجوری عذاب بکشه خلاصه بعداز 4 روز یکم بهتر شد و بلند شد و رفت تو ی اتاقش ولی دوباره روز بعدش دوباره سرفه وسر گیجه اومد سراغش دوباره شب تا صبح هزیان میگفت ومن اشک میریختم جمعه بود هیچ دکتر متخصصی نبود تمام بیمارستا ن ها رو تماس گرفتم بالاخره  راهی یکی از بیمارستان ها شدیم و اونجا یه متخصص اطفال بود داشت میرفت ولی چون مارو میشناخت اومد وتعجب اینکه یکربع گذشت ومارال اصلا سرفه نکرد به دکتر گفتم که من تمام داروها رو بهش دادم از گیاهی تا شیمیایی   جالبه که دکتر گفتن خوب آبشن هم بهش میدادی آبشن خیلی خوبه وبعد شربت دکسترومتوروفان تجویز کردن که خدا رو شکر خیلی بهتر شد و بقول قدیمیا که میگن بعضی دکترا دستشون شفان  (البته که شفای اصلی خداست ) از اون شب بهتر شد هرچند  که هنوز بعداز گذشت 15 روز آثار سرماخوردگی داره اما خیلی بهتر شده وتوی این مدت جناب بابا هم مریض شدن و بعدش که مدت 10 روز خودم مریضم وبحدی سرفه میکنم که نفسم بند میاد ومارال میگه مامان تقصیر خودشما هست وقتی من مریض بود م همش میگفتی کاش خودم مریض میشدم بچه ها م مریض نمیشدن

توی عمر م  این اولین باری هست که مریضی به این سختی وطولانی گرفتم کاش بارون میامد کاش همه ی بیماران زودتر خوب بشن کاش هیچ بچه ایی مریض نشه کاش مردم بخودشون بیان اینقدر گناه نکن تا شاید بارون بباره خدایا گناه ما بزرگتر ها رو پای بچه ها ننویس هرچند که خیلی بدیم هرچند که ..........

 

پسندها (4)

نظرات (20)

♫ نیکتا ♫
9 بهمن 93 18:48
سلام خاله جون ! وبتون خیلی عالیه به منم سر بزنیدو با نظرات زیباتون منو خوشحال کنید
مادر
پاسخ
[چشم حتما
مامان سولماز
10 بهمن 93 10:04
سلام خانومی خوبی؟ چه سخت گذشته خداروشکر که بهترین ایشالا همیشه سیلامت باشین و به خوبی و خوشی کنار هم زندگی کنین خیلی ناراحت شدم
مادر
پاسخ
سلام مرسی ایشالله شما هم همیشه سالم باشید
مهتاب
11 بهمن 93 16:30
ای جانم انشالله دیگه هیچوقت مریض نشند خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مادر
پاسخ
سلام حتما
مامان آنیسا
13 بهمن 93 9:38
خداروشکر که حال مارال خانومی خوب شده ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشه
مادر
پاسخ
سلام مرسی
مامان آیسا
19 بهمن 93 6:57
سلام عزیزم خوبی؟خیلی از خوندن این مطلبت ناراحت شدم.چقدر سخته واقعا دیدن بچه ها تو این حال.آیسای منم چندروزی مریض شده بود و تب داشت و لب به غذا نمیزد.حالا این مریضیها که خوب میشن.خدا به داد دل مادرایی برسه که بچشون بیماری لاعلاج داره.خدا کمکشون کنه و برای هیچ کس نیاره. امیدوارم دیگه بیماری به سراغ هیچ کدومتون نیاد و همیشه سلامت و خوش باشید.
مادر
پاسخ
سلام آخی قصدم ناراحت کردن نبود ولی بچه ها که بزرگ بشن واین مطالب رو بخونن میدونن باید قدر سلامتیشون رو بدونن
مریم مامان یسنا
19 بهمن 93 15:39
ایشالله که هیچوقت مریضی نباشه،خواهر منم سرفه های خیلی شدیدی داره و مامانم هر راهی رو امتحان کرده خوب نشده میگن حساسیته به خاطر آلودگی هوا،هر روز گرد و خاک داریم یه قطره بارونم هم که نمیاد، خدا خودش رحم کنه
مادر
پاسخ
سلام ایشالله که بهتر بشه خدا به بچه ها رحم کنه
♥ایدا♥
24 بهمن 93 15:52
ایشالله هیچ بچه‌ای مریض نشه به منم سربزنید اپم با سوغاتی های مامان بزرگه
♥ نیکتا ♥
27 بهمن 93 17:00
سلام عزیزم خواهش میکنم از شما هم ممنونم که سر زدید بازم بیاید خوشحال میشم دوستتان باشم
مادر
پاسخ
حتما
آیدا
1 اسفند 93 17:25
به منم سربزندی اپم خوش حال میشم
مادر
پاسخ
حتما
مامان فرزانه
3 اسفند 93 10:39
سلام مامانی خوب یه کلیپ خوشگل از عکسای کوچولوی نازت نمونه هم دارم قیمتش فقط 10 تومنه دیدنش که ضرر نداره یه سر به وبلاگم بزن لطفاشاید خوشت اومد منتظرتم عزیزم
مامان آنیسا
10 اسفند 93 13:58
منم رمز جدید میخوام
مادر
پاسخ
همون رمز قبلی هست اگه پستی باز نمیشه هنوز تکمیلش نکردم
kosar
25 فروردین 94 17:35
I'm grateful for each visit.
مامان فرنيا
26 فروردین 94 8:20
سلام ببخشيد من بعد از مدت طولاني ميام مينويسم با اينكه اين پستها را قبلا خوانده بودم اما امروز وقت شد بيام پيشتون انشالله هيچ بچه اي مريض نشه و همه مريضها شفا پيدا كنند واقعا بيماري بچه براي يك مادر خيلي سخته
مادر
پاسخ
سلام ممنون ایشالله فرنیا جونم همیشه سالم باشه
kosar
26 فروردین 94 15:09
ممنون خاله که وبم اومدین... شما لینک شدید
مادر
پاسخ
خواهش میکنم شما هم لینک شدید
ایدا
26 فروردین 94 18:11
سلام وبلاگ خوبی دارید موفق باشید خوش حال میشم یک سری به من بزنید اپم
مادر
پاسخ
سلام حتما میام
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
26 فروردین 94 19:15
الهی سلامتی همراه همه باشه چه کوچیک و چه بزرگ. لینکتون کردم رمز هم بدین دیگه کامله
مادر
پاسخ
سلام ممنون شماهم لینک شدید رمز هم خصوصی براتون میفرستم
ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:02
__♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی[پاسخ سلام ممنون شما لطف دارید حتما میام
♥ایدا♥
11 اردیبهشت 94 23:40
سلام کوچلوتون خیلی ناز و شیرینه خدا حفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم با کلی اتفاق های خیر سلام حتما میام
لعیا
14 اردیبهشت 94 13:43
مرسی از نظرتون.واقعا خوشحالم کردین.تمام حرفاتون بر اساس عقل و منطقه بانوی خجسته
مادر
پاسخ
سلام خواهش میکنم گلم ممنون که بماسرزدید
لعیا
16 اردیبهشت 94 13:19
سه تا وب دارم http://laya-only.niniweblog.com/ http://www.nfm.blogfa.com/ http://blessed-lady.blogfa.com/