فرشته های آسمانی

بعداز یکسال

1395/4/27 15:27
نویسنده : مادر
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هرچند که تصمیم گرفتم که خاطرات رو دیگه توی دفترچه خاطراتم بنویسم یا  توی کامپیوتر خودم فقط برام خودم وبچه ها باشه ولی بدلیل دوستای گلم که خیلی توی این مدت پیغام دادن وخصوصی با هم حرف زدیم خودم هم دیدم مشکل از شما عزیزان فاصله بگیرم تصمیم گرفتم گاهی بعضی از خاطراتو رو اینجا بنویسم بازم میگم دوستای گلم خیلی دوستتون دارم وخوشحالم که باشما آشنا شدم 

 توی این یکسال اتفاقات زیادی ازتلخ وشیرین های روزگار پیش اومد ، بچه ها بزرگ وبزرگتر شدن وروزها پشت سرهم  وتند وتند گذشت تا به خاطره ها  بپیونده خیلی دوست دارم که روزهای کودکی ونوجوانی بچه ها انقدر خوش بگذره که مثل یک خاطره شیرین همیشه به یادشون باشه اما گاهی تقدیر نمیشه بهرحال خدارو شکر وبازم شکر وهزار مرتبه شکر که به خیر گذشته ..........

آخر هفته قراره بریم مسافرت ایشالله بعداز سفر اگه عمری باقی بودکمی از خاطرات گذشته رو مرور میکنم

دوستتون دارم دوستای گلم  دوستتون دارم دخترای گلم

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان فرنيا
28 تیر 95 11:12
خوبه كه باز هم مينويسيد حتي اگر كم باشه اما ازتون باخبر ميمونيم و خدا را شكر كه خوبيد و سلامت انشالله هميشه در سفر و گردش باشيد
مادر
پاسخ
سلام عزیزم ایشالله شما هم همیشه شاد باشید
❤مامان سونیا❤
13 مرداد 95 11:44
ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه تو بوی رضا(ع)می دهد میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش و روز دختر مبارکباد....
مادر
پاسخ
سلام برشما هم مبارک ممنون