فرشته های آسمانی

برنامه های فردا

1392/8/12 11:24
نویسنده : مادر
176 بازدید
اشتراک گذاری

مارال دیروز که اومد خونه  گفت : مامان من دیگه کلاس نمیرم

من : چرا

مارال : اخه خانم معلم دوباره یه پسر رو گذاشته توی نیمکت کنارم

( مهدکودکی که مارال میره پیش دبستانی هم داره و اونهم مختلط هست چون تمام بچه ها والدینشون

پرسنل هم سازمان هستند)

من: خوب خودت باید با معلمت صحبت کنی

مارال: گریه کردم  خانم معلم گفت : مارال برای اینکه جای دوستت رو عوض کردم ناراحتی ؟ ومن گفتم :آره

ولی خانم معلم گفت : یه چندروز باشه بعد جاش رو عوض میکنم پسرخوبی هست شیطنتت نمیکنه

حالا موندم چرا خانم معلمش این کارو کرده چون قبلا هم همین اتفاق افتاده بود و من با معلمش صحبت

کردم که مارال کلا از پسرا خوشش نمیاد وسخت ارتباط برقرار میکنه وخانم معلمش هم پذیرفته بود

ولی نمیدونم چرا دیروز اینکارو کرده منم امروز علی رغم اینکه دوست نداشتم درباره این موضوع بامعلمش

صحبت کنم ولی بااصرار مارال به یکی از معملها پیغام دادم که جای مارال رواگه امکان داره عوض کنن

راستش گفتم شاید خانم معلمش میخواد با اینکار حساسیت مارال کم بشه و یه هدفی داره

ولی مجبور شدم که بگم امیدوارم که خانم معلمش ناراحت نشده باشه

واما مائده چون تولدش توی ماه محرمه تصمیم گرفته قبل از ماه محرم توی مدرسه شیرینی ببره و با

همکلاسیهاش جشن بگیره چون هرسال که دوستاش رو دعوت میکرد یا مادروپدراشون اجازه نمیدادند

یا وقت نداشتنداونا رو بیارن جشن برای همین هم مائده امسال میخواد یه جشن کوچولو توی کلاس

بگیره خلاصه که درد سرتون ندم دیشب 3ساعتی مشغول شیرینی درست کردن بودم و حسابی خسته

 شدم امروز هم که رفتمهورا

خونه باید بقیه کارا رو انجام بدم و فردا ببره مدرسه امیدوارم که بهش خوش بگذره فعلا تا بعد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان انیل
13 آبان 92 19:35
ای جان مارال جون مث من از مدرسه خوشش نمیاد مامانی
مامان فهيمه
14 آبان 92 12:57
سلام عزيزم خوب هستيد گل دخترا خوبن انشالله،عزيزم چقد مارال جون حساسه،ساينا كه با پسرا بهتر ارتباط برقرار ميكنه تا دخترا
تولد مائده جونم مبارك باشه به سلامتى
انشالله ساليان سال در كنار هم شاد و سلامت زندگى كنيد

سلام
ممنون
مائده(ني ني بوس)
14 آبان 92 15:30
تولد مائده جون مبارك
راستي ماماني به نظرم نبايد بچه ها رو توي اين سن حساس كرد.اگه مارال جون از پسربچه ها خوشش نمياد نبايد مربي اش هم اينكارو كنه ولي غير مستقيم بايد يه بازي باهاشون راه بندازه كه خداي ناكرده اين ترس براي هميشه براش نمونه

اره منم همینطور فکر میکنم ولی گفتم چندروز بگذره ببینم شاید خانم معلمش راهکار بهتری میخواد انجام بده اگه نشد میرم باهاش صحبت میکنم