فرشته های آسمانی

اندر حوالات دندان مارال

1392/9/24 12:37
نویسنده : مادر
327 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز :

مائده مامان بیا ببین دندون مارال لق شده !

مارال:  وای مامان من چیکار کنم حالا دندونم مبخواد بیفته

من که از قبل میدونستم مارال از افتادن دندون بدش میاد بهش گفتم خوب مبارکه  عروسکم این یعنی

اینکه بزرگ شدی دندون دائمی درمیاری

مائده : وای مامان خیلی دوندونش بامزه هست خیلی کوچولو گفتم بعد که افتاد بده بمن

واما مارال با نگرانی : مامان چیکارکنم اگه افتاد رفت تو گلوم وای اصلا کی میخواد اینو بکنه چقدر درد داره

خون میاد نمیتونم غذا بخورم گفتم الان که خیلی لق نشده بعدش هم درد نداره

مارال: ولی مائده میگه خیلی درد داره  اگه همه دندونام باهم بیفته چی؟؟؟❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

مائده : باهم که نمیفته یکیش صبح شاید یکیش ظهر یکیش شب بیفته

گفتم : مائده چی میگی حالا وقت شوخی نیست باورش میشه

مارال من چیکارکنم خیلی زشت میشم همه مسخره میکنند من که هرشب مسواک میزنم چرا اینجوریشد

اینم ماجرای دندون مارال  تابعدl10.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فهيمه
24 آذر 92 19:39
سلام عزيزم خوب هستيد مبارك باشه دندون مارال جون بسلامتى
مادر
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان آنیل
25 آذر 92 15:55
ای جان ماشالا هزار ماشالا چه دخترای با مزه ای داری اسفند دود کن براشون سلام مرسی خاله جون
مریم مامان یسنا
28 آذر 92 0:23
آخییییییییی عزیزم