فرشته های آسمانی

شعرهای کودکانه 2

1391/4/25 17:18
نویسنده : مادر
1,705 بازدید
اشتراک گذاری

                                     شعر خیار

 

خیارم من خیارم                                           همه دوستتم میدارند

تو سالادم میکنند                                         ماست خیارم میکنند

سر سفره میزارند                                       نوش جانم میکنند

                              من یک گلم

من یه گلم من یه گلم                              نگام بکن چه خوشکلم

اول که گل نبودم                                      اول یه دونه بودم

یه بچه ی بازیگوش                                   منو گذاشت تو زمین

بارون اومد آبم داد                   40.gif               خورشیداومد نورم داد

بهار اومد قد کشیدم                             شادی گلهارو دیدم

اگه یه روز تودیدیم                                نکنه منو بچینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)