فرشته های آسمانی

شعرهای مارال

1391/9/16 11:18
نویسنده : مادر
263 بازدید
اشتراک گذاری

مارال  آهوی کوچولوی من تازه متوجه شدم که میتونه شعر بگی درست  مثل خودم  وای که چقدر خوشحال شدم وقتی فهمیدم میتونی شعر بگی البته در حد یک  بیت ولی خیلی خوشحالم بهت قول دادم توی وبلاگ بنویسم که وقتی بزرگ شدی بخونی

    وای وای وای نگاش کن                    شاپرک و صداش کن

    

آی نیزه نیزه نیزه                 دلم برات میریزه

 سلام سلام ای جوجه          میای بریم تو کوچه

این شکلک های زیبا هم از وبلاگ مریم جون کپی کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamary
16 آذر 91 13:09
سلام
خیلی خوشحالم که سرمیزنید واز عکسهام استفاده میکنید
وخیلی ممنون ازاینکه منبع عکسهاروذکرمیکنید
بازم پیشم بیاید خوشحال میشم

سلام
ممنون عزیزم که به ماهم سر میزنید


mamary
26 بهمن 91 15:30
سلام
به به تولد مارال جونه مبارک باشه ایشا...
1000000ساله بشه زیر سایه پدرومادرش
به نظرمن واسه شام ژله های رنگارنگ باغذای مورد علاقه مارال جون درست کنید
و ....کیک شکلاتی
ایشا...که بهتون خوش بگذره

سلام
ممنون حتما ژله درست میکنم جاتون خالیه