فرشته های آسمانی

امروز

1391/11/8 10:47
نویسنده : مادر
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته های خودم

امروزصبح خوابم برد و یکدفعه ساعت ٦دقیقه مانده به ٧ بیدار شدم سریع مائده رو صداکردم که پاشو

مائده هم تا ساعت نگاه کرد گفت وای حالا چکارکنم و کلی ناراحت شد 0247.gif و باعجله لباس پوشید مامان جون

هم به راننده سرویسش گفتند که  چند لحظه صبرکنید نمیدونم چراخوابم برد خلاصه که مائده خوشکل من با

ناراحتی به مدرسه رفت .872910vme8xx7gua.gif

مارال عزیزم هم تا صبح بیدار شد رفت یکراست سر کامپیوتر بعدش هم گفت نی نی وبلاگ رو میخوام ببینم

وقتی هم که وبلاگ رو دید  گفت چند تا عکس خوشکل برام بزار من هم این عکسهای قشنگ رو

 طبق معمول از سایت مریم جون کپی کردم امیدوارم که فرشته های من راضی شده باشند.Animation4.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamary
5 بهمن 91 23:43
سلام مامانی مهربون
بازم ممنون ازاینکه منبع عکساروذکرکردین
راستی ازعکسهایی که خواستین براتون آپ کردم
بیاید ببینید امیدوارم خوشتون بیاد@};
سلام
ممنون عزیزم خیلی زیبا بودند





مامان پریسا
19 بهمن 91 12:38
خیلی خوشکلن


مرسی چشماتون قشنگه