فرشته های آسمانی

آخر هفته

1391/11/23 18:28
نویسنده : مادر
249 بازدید
اشتراک گذاری

چندروز گرفتار سرماخوردگی بودم و  بچه ها حسابی ترسیده بودند و میگفتند مامان هروقت مریض میشدی اینجوری طولانی نمیشد بهرحال باهر سختی بود این چندروز تمام شد و من خدارا شکربهتر شدم  خوب

بگذریم اخر هفته تولد مارالی هست و هرروز با مائده دارند درباره تولد صحبت میکنند  مارال خیلی خوشحال هست  

چون قراره چندتا از دوستای مهدکودکش رو دعوت کنه و افتخار میکنه که اونم مثل مائده دوست داره  البته

 امیدوارم دوستاش بتونند به جشن بیان      

خودم هم دوست دارم بتونم تولد خوبی براش بگیرم چون که دیگه احساس بزرگی میکنه و میخواد با نظرها ی

 که میده یه جشن خوب را بندازه و هم اینکه خوشحاله که به مهد میره ومیتونه دوستاشودعوت کنه 

حالاهرکی دوست داره میتونه به مارال تبریک بگه زود باشید دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)