فرشته های آسمانی

ماداریم میریم سفر

1392/3/27 10:28
نویسنده : مادر
243 بازدید
اشتراک گذاری

هفته قبل جناب بابا از خواب که بیدار شدچشماش باز نمیشد پیش دکتر رفت چندروز گذشت ولی بدتر شد

بعد از اون رفت بیمارستان خلیلی و فهمیدیم که چشماش عفونت کرده منم که هر٦ساعت قطره ها رو تو ی

چشمش میریختم بعداز چندروز چشمای منهم شروع به سوزش کرد روز بعدش دیگه بدتر شد منم راهی

بیمارستان شدم و فهمیدم من از جناب بابا گرفتم خیلی وحشتناک بود درد وقرمزی چشم یکطرف وتورم اون

هم یکطرف تازه مجبور بودم به همه توضیح بدم که چی شده دکتر گفت: باید مواظب بچه ها باشید خوب 

منم چند روزهست که تما م دستگیره های درها و....ضدعفونی میکنم تا شما دیگه مریض نشید بدلیل

همین چشم درد چند روز نتونستم چیزی بنویسم امروز یکمی بهتر شدم پس فردا هم که عازم سفر

مشهدهستیم ومن نگرانم که تا پس فرا خوب میشم یا نه چون توی گرما چشمم بدتر میشه چندخبردیگه

هم هست که الان بیشتر بنویسم چشمام اذیت میشه بعدازمسافرت ایشالله براتون مینویسم پس تا

١٠ روز دیگه خدانگهدار

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اتنا مامان نگین
27 خرداد 92 12:02
ایشالله بهتر بشید مامانی.یادت نره ما رو دعا کنیها.خصوصی[h

تشکر حتما دعاتون میکنم
مامان آنیل
29 خرداد 92 17:25
سلاااام عزیزم چه عجیب این دیگه چه مدلشه ایشالا که زودی خوب میشین بووووووووووووووووووووووووس سفرتون هم به سلامت و خوبی باشه
مامان پریسا
10 تیر 92 14:58
وای چه بد...

التماس دعا


سلام
ممنون برای همه دوستان دعاکردم
مامان فهيمه
12 تیر 92 10:18
اى واى بد نباشه دوستم،خيلى ناراحت شدم واستون،يه مدت بود بهتون سر نزده بودم،نميدونم چرا به سختى ميتونم وارد وبلاگت بشم،انشالله كه ديگه خوب شديد تا حالا


سلام
ممنون بله خوب شدم