فرشته های آسمانی

این روزا خیلی کاردارم

1392/11/17 9:32
نویسنده : مادر
245 بازدید
اشتراک گذاری

خوب این هفته خیلی درگیر هستم نمیتونم براتون پست بزارم منو ببخشید فرشته ها۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

ایشالله ماماجون وباباجون اخر هفته از مکه میان و کلی کار دارم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

هفته قبل هم که یکروز معلم کلاس

مائده بود م که باوجود اینکه خسته شدم ولی عالمی داشت بعدا میام مفصل تعریف میکنم

راستی اخر ماه هم که تولد فرشته خوشکلم مارال هست که برای اونم کلی برنامه دارم

فعلا تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

lمامان انیل
24 بهمن 92 12:41
سلام خانومی خوبین؟ فرشته هات چطورن ؟ ایشالا به سلامتی زیارتشون قبول باشه چقد درگیرم و دلم براتون تنگ میشه تند و تند همیشه به یادتونم بوس سلام ممنون عزیزم منم دلم براتون تنگ شده سعی میکنم زودتر به وب سر بزنم