فرشته های آسمانی

بدون عنوان

1392/11/17 9:35
نویسنده : مادر
259 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

یه بنده خدا توی قسمت نظرات برام پیغام گذاشته که چرا برای نوشتهات

رمز میزاری البته این جمله

 

رو با کمال بی ادبی وتوهین نوشته  حالا من این پست رو در خطاب به این

بنده خدا مینویسم :

 

 

نمیدونم آقایی خانمی البته خودت رو سنا معرفی کردی  پس من با همین

اسم سنا شمارا خطاب

قرارمیدم اولا که جناب سنا چرا اینقدر با توهین نظرت رو گذاشتی ؟مگه

من به شما بی احترامی

کردم یا شمارا مجبور به نظردادن کردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

دوم اینکه این طرز نوشتاری شما حاکی از شخصیت شماست 

همانطور که حضرت علی (ع)میفرمایند :

 

«مراقب افکارت باش که رفتارت میشود.»

 

«مراقب رفتارت باش که سخنت میشود.»

 

«مراقب سخنت باش زیرا عادتت میشود.»

 

«مراقب عادتت باش زیرا شخصیتت میشود.»

 

 

«مراقب شخصیتت باش زیرا سرنوشتت میشود.»

 

جناب سنا    من اصلا لزوم نداره به شما توضیح بدم که چرا  برای مطلبم

 رمز میگزارم اما اگه مطالب قبلیم رو خونده باشی میبینی که  رمز نداره

اما بنا بدلایلی بعداز مدتی رمز گذاشتم که همانطور که گفتم لزومی نداره

که به شما توضیح بدم و با عرض معذرت باید یگم ما برای کسی دعوت

نامه نفرستادیم که تا این حد شما ناراحت شدید            

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنیل
7 دی 92 22:31
سلام خانومی رمز عوض کردین؟ چرا باز نمیشه؟ و اینکه ما آپیم وقت داشتین سر بزنین خوشحال میشیم
مادر
پاسخ
سلام این پست هنوز کامل نبود باشه حتما میام
مامان آنیل
8 دی 92 19:33
چه عجیبچه آدمایی پیدا میشن!!!![پاسخ واقعا
مریم مامان یسنا
20 دی 92 0:22
آدم مریض زیاد پیدا میشه تو نت ما هم از این جور نظرات تو وبلاگ یسنا کم نداشتیم،این جور نظرات رو فقط پاک میکنم و بیخیال میشم
مائده(ني ني بوس)
23 دی 92 0:00
وا!!!!بعضي از مردم چقدر به همه چيز كار دارنا!!![خمیازه
مادر
پاسخ
چی بگم
مامان پریسا
5 بهمن 92 16:18
خب بگو به شما چه ربطی داره!!!!!! میبینی درب خونه بستس برو پی کارت!!!!
مادر
پاسخ
می بینی تراخدا بقول زیور ا واه