فرشته های آسمانی

نگرانم

1393/4/30 14:50
نویسنده : مادر
301 بازدید
اشتراک گذاری

شبهای قدر هم داره به پایین میرسه ودوباره  من  احساس گناه میکنم از اینکه نتونستم انچنان که شایسته هست قدر این شبهای قدر رو بدونم از خودم خجالت میکشم خوش بحال کسانیکه بهترین بهره رو از این شبها گرفتن مارو هم دعا کنید

توی این روزاها وشبها خیلی فکرم مشغوله نمیدونم    توی این  دنیا ی پراز مکر وفریب امروزی ایا فرشته های من

اعتقاد خودشون رو حفظ خواهند کر د نمیدونم درست  اونها رو تربیت کرده ام یا نه  گذشته  فکر میکردم که بچه بزرگ کردن خیلی راحته اما  اکنون هر روز دل نگرانتراز روز قبل میشم یعنی میتونم این رسالت  تربیت بچه ها رو خوب

انجام بدم یعنی خدا ازمن راضی هست  ؟؟؟؟ بزرگ کردن بچه ها  خیلی سخت نیست سخت  تربیت و معتقد کردن اونهاست توی این دنیای بیغوله خودم هم نمیدونم چرا  گاهی مخصوصا توی شبهای قدر اینقدر احساس گناه و کاستی میکنم

از خدا میخوام که راه درست رو به همه  خصوصا شما فرشته هام نشون بده 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان آنیسا
1 مرداد 93 9:57
ایشالا
مامان آیسا
2 مرداد 93 7:13
سلام عزیزم.ممنون که پستمو خوندی.نگرانی تورو همه مادرها دارن اما همین که به این مساله اهمیت میدی یعنی مادرخیلی خوبی برای بچه هات هستی و خوب تربیتشون میکنی. راستی عزیزم من یه عکس از آیسا تو قسمت توضیحات وبلاگ گذاشتم.فعلا نمیتونم عکس دیگه ای بذارم.دخترگلت هم تو اون لباس خیلی زیباشده. خدا فرشته هاتو برات حفظ کنه و اونطور که میخوای بزرگ بشن. سلام ممنون خداکنه که همین طور باشه بتونم راه درست رو نشونشون بدم بازممنون
مامان سولماز
3 مرداد 93 15:44
خدا به هممون کمک کنه تو این راه ایشالا