فرشته های آسمانی

بدون عنوان

1393/5/1 15:33
نویسنده : مادر
616 بازدید
اشتراک گذاری

مارال میگه مامان من میدونم جوجه هام رو روز دوشنبه  خریدم اما نمیدونم چه روزی بوده؟( منظورش تاریخش هست  چون از دوشنبه بازار خریدیم میدونه دوشنبه بوده ولی نمیدونه چه تاریخی بوده)

من میگم برای چی میخوای خودم هم یادم نیست

مارال : آخه میخوام براشون تولد بگیرم اسما ء وصبا و محمد طاها هم دعوت کنم

من :گریه وای  اینا تولد نمیخوان

مارال : اخه گناه دارن

من موندم چطوری این  فکر رو از سرش باز کنم

 

اینم چند تا عکس از جوجه ها (وروجک و طلایی)  توی رختخواب عروسکش گذاشته تا بخوابن البته  جوجه صورتی یعنی ورجک همش در میرفت و نمیخوابید و مارال رو حسابی خسته کرده بود بسکه  دنبالش دوید

 

 

 

 

 

 

 اینم عکس تکی از طلایی

 

 

اینم عکس مارال خانم موقعه بازی (بازی به سبک فیلم یوزارسیف  یعنی به سبک ندیمه ی زلیخا کار ی ماما لباس پوشیده)

 

 

 

 

 

 

 

 بازم جوجه ها که توی گالسکه گذاشته و اماده رفتن توی حیاط برای گردش  هستند  یعنی اینا جون سالم بدر ببرن شانس اوردن

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (17)

عکس فرش
1 مرداد 93 16:15
سلام..تبدیل عکس کودک شما به فرش و تابلو فرش... با کمترین هزینه.. تحویل درب منزل.. شرکت عکس فرش کاشان 09137290912
مامی ایلیا
1 مرداد 93 17:35
چه مامان خوبیه این مارال خانوم خوش به حال جوجه هاش
مادر
پاسخ
ممنون خاله جون
مریم مامان یسنا
3 مرداد 93 0:21
مادر
پاسخ
مامان سولماز
3 مرداد 93 15:45
خوشگل خانوم چقد نااااااااااااازی شما خوش به جال جوجو هات
مادر
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان فهیمه
9 مرداد 93 12:38
خصوصى
مامان فهیمه
9 مرداد 93 16:36
خصوصى
مامان پریسا
11 مرداد 93 8:08
سلام دوست خوبم عید شما مبارک نماز و روزتون قبول باشه
مادر
پاسخ
سلام عید شماهم مبارک طاعتتان مورد قبول حق
مامان پریسا
11 مرداد 93 8:08
عجب حکایتیه با این جوجه ها
مامان آنیسا
11 مرداد 93 15:24
خوش به حال جوجه هات که مامان به این خوبی دارن
مادر
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان فهیمه
19 مرداد 93 17:50
سلام دوست خوبم خوبيد،خانواده ى محترم خوبن انشالله،گل دخترا چكار ميكنن جوجه ها چطورن زنده هستن هنوز؟
مادر
پاسخ
سلام فهیمه جان ممنون شما خوبید ؟سایناجون خوبه؟ جوجه ها آره هنوز زنده اند
مامان پریسا
20 مرداد 93 17:27
عزیزم ادامش کامل شد
مامان فهیمه
21 مرداد 93 16:39
خصوصی
مامان آیسا
22 مرداد 93 3:35
سلام از پست جدید خبری نیست؟ مائده و مارال عزیزمو میبوسم.
مادر
پاسخ
سلام ممنون امشب سعی میکنم یه پست بزارم آیسا جون رو میبوسم
fatima
22 مرداد 93 14:47
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بدید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم....... سلام ممنون حتما سر میزنم
مامان فهیمه
22 مرداد 93 18:02
خصوصى
نیلوفر
22 مرداد 93 23:14
فروش عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و ....... با قیمت مناسب http://honarhayeme.blogfa.com/
مامانی
19 شهریور 93 12:33
الهی...چقدرم از حالا مهربونه.