فرشته های آسمانی

مارال و نقاشی

1390/6/31 16:57
نویسنده : مادر
928 بازدید
اشتراک گذاری

مارال عزیز دلم تو خیلی به نقاشی علاقه داری هرروز که میام به خونه میگی مامان بهم نقاشی یاد بده دیشب بهت قول دادم که ببرمت کانونی که داخل پارک هست ثبت نامت کنم صبح که بیدار شدم دیدم زود رفتی لباس پوشیدی و موهات شونه زدی و گفتی بریم مامان کفتم کجا عزیزم و تو گفتی بریم برای کلاس نقاشی گفتم آخه من باید کارها را انجام بدم و ظهر هم بروم سرکار ولی تو گفتی نه مامان خود شما گفتی میبرمت خوب من هم تسلیم شدم و رفتیم ثبت نامت کردم قرارشده وقتی کلاسها شروع شد بهمون تماس بگیرن و تو خیلی خوشحال شدی Swinging Friend Bear دوست داشتم کلاس خلاقیت هم بروی اما دیگه وقت ندارم تازه همین کلاس نقاشی هم زحمتش به عهده مامان جون میافته  خدا مامان جون برامون هزار سال نگه داره  بعد هم تو پارک کلی بازی کردی و بهت خوش گذشت Cheer Bear

دیروز رفته بودی با کاغذهای روزنامه دفتر چه درست کرده بودی و جند وقت پیشم که جا مدادی با سفره یکبار مصرف درست کرده بودی کاش وقت داشتم باهات کارکنم چون خیلی ذوق هنری داری  انشاء الله دیگه بهمن  دانشگاهم تمام میشه بیشتر فرصت دارم به شما فرشته های کوچولوم برسم فدات بشم مامانیChildrens wallpaper 190    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)