فرشته های آسمانی

تولد فرشته دوم

1390/2/26 7:44
نویسنده : مادر
347 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه خداوند فرشته ای به نام مائده به من داد ٥ سال بعد دوباره  صاحب فرشته ایی دیگر شدم

واین برخلا ف مائده بود مائده سفید تپل واین یکی سبزه وموفرفری و خیلی بامزه هیچ وقت فکر نمیکردم

بعد از مائده کسی را دوست داشته باشم حتی وقتی در اطاق عمل او را دیدم با وجود اینکه دکتر

میگفت چه بامزه هست من هنوز احساسی نداشتم و تمام فکرم این بود که چگونه بدون مائده اینچند

شب را بگذرانم اما بعد از چندروز وقتی فهمیدم دخترم زردی دارد و باید زیر مهتابی باشد به حدی گریه کردم که  فهمیدم

واقعا اورا هم دوست دارم و شب تا صبح  بالای سر او نشستم و اکثر دعاهای مفاتیح می خواندم و گریه

میکردم یادم رفت بگویم اسم این فرشته کوچولورا با موافقت مائده مارال (آهو - غزال - نیکو) گذشتیم

 انشب گفتم یا امام رضا شما که ضامن آهو هستید  ضامن مارال آهوی من هم باشید تا خوب شود 

شاید بگویید زردی خیلی مهم نیست که اینقد رمن دلواپس بودم اما چون من  احساس گناه میکردم و

با خودم میگفتم اگر استراحتم بیشتر بود شاید مارال دیرتر بدنیا می امد و مثل مائده تپل میشد ولی

چکنم که شاغل بودم واستراحتم کم و در خانه هم در فکر مائده یودم ومائده هم همیشه عادت داشت

از مهد کودک بغل من بشود تا خانه و تمام این فشارها به مارال زیبا می امد وبدتر اینکه دوبار در طول 6

ماه اسباب کشی داشتیم بنابراین خودم را مقصر میدانستم چون مارال 21 روز زودتر بدنیا آمد بهر حال

با لطف خداو ند مارال خوب شد و من صاحب فرشته با مزه دیگری شدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)