فرشته های آسمانی

هفته آینده

1391/5/19 15:10
نویسنده : مادر
236 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز ١٨ مرداد ماه مصادف با ١٩ ماه مبارک رمضان هست تصمیم گرفتیم برای آخر هفته آینده به امید خدا  به تبریز برویم و من حسابی کاردارم  مائده و مارال هم که حسابی ذوق زده شده اند مشغول جمع آوری تمام وسایلشان هستند㋡شکلک و لوگو سازی رایگان لوگو تک ❤ دو شب قبل وقتی به خانه رفتم دیدم اتاق بچه ها حسابی بهم ریخته هست چشمتان روز بد نبیند هرلباس واسباب بازی و ..بود کف اتاف بود گفتم چی شده بچه ها گفتند㋡ آيكن ها و زيبا ساز و شکلک و لوگو سازی رایگان لوگو تک ❤ هیچی داریم برای مسافرت وسایلمان را جمع میکینم گفتم هنوز خیلی وقت داریم درثانی قرار نیست همه خونه رو بار کنیم ببریم  زود اتاق رو مرتب کنیدکه خیلی خسته ام  اما بچه ها نمیتونستند اونهمه بهم ریختگی رو مرتب کنند با هر خستگی بود کمکشان کردم و وسایل رومر تب کردیم   باورکنید اگه عکس اتاق رو گرفته بودم برای مسابقه  بهم ریختگی برنده میشدم  .Skirt 2

بعد رفتیم پایین چون افطار مهمان مامان جون بودیم

 

 

خدا بمن رحم کنه میدونم تا هفته آینده هزار بار بچه ها وسایلشون رو آماده میکنند و هزار نقشه میکشنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)