فرشته های آسمانی

بازم مدرسه ها شروع شد

1391/7/18 16:55
نویسنده : مادر
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شما گلهای قشنگم سلام به فرشته های خودم خیلی وقته براتون چیزی ننوشتم امیدوارم مامانو ببخشید

مائده ی عزیزم میوه ی بهشتی مامان این روزا درگیرمدرسه هستی  باوجود اینکه بازیگوشی ولی وضع درسیت خیلی خوبه دوست دارم ازاین بهتر هم بشی اما تو خیلی بازیگوشی میکنی 

و اما مارال خوشکلم تو هم از اول مهرماه به مهد کودک  رفتی خیلی گریه میکردی ولی خدا  راشکر بهتر شدی و از مربیت هم خوشت امده ولی با این وجود میگی یاد روزهایی که مهد نمیرفتم و همش تو خونه پیش مامان جون بودم بخیر و من ومانده میخندیدم دلم برات میسوزه اما میخواستم برای سال اینده که پیش دبستانی میری اماده باشی ودرضمن وابستگیت به منهم کم بشه امیدوارم بعدها که بزرگ شدی واینهارو میخونی منو  ببخشی دوستتون دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maryam
26 مهر 91 21:26
سلام مامان مهربون
خیلی وبتون جالبه خدا بچه هاتون رو زیر سایه همچین مادر گلی حفظ کنه
ممنون ازاینکه به وبم سرزدید
خوشحال میشم بازم پیشم بیاید[h
سلام
مرسی لینکتون کردم



maryam
30 مهر 91 21:35
سلام
ممنون ازاینکه لینکم کردی منم شما رولینک کردم
بازم پیشم بیایدخوشحال میشم@};
سلام
حتما عزیزم