فرشته های آسمانی

بدون عنوان

1391/8/2 9:00
نویسنده : مادر
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترای گلم 

مارالی دیروز همراه مامان جون رفتی خونه خاله وقتی گفتی میخوام بروم خیلی تعجب کردم چون هیچ وقت تنها جایی نمیری  و حداقل میگی مائده هم همرام بیاد ولی دیروز مائده باید تکالیفش رو انجام میداد و تو هم هیچی نگفتی شب که اومدی گفتی مامانی اندازه ستاره های اسمون دلم برات تنگ شده بودهرچند بهت خیلی خوش گذشته بود و من خوشحال شدم  چون هیچ وقت از من جدا نمیشی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتدارم122.gif

مائده ی خوشکلم امسال نماینده کلاس شدی وخیلی خوشحالی و علاوه بران کاندید هم شدی که معلم کلاس اولی ها بشی باید توی مدرسه تبلیغ میکردی و اگر رای بیاری یکروز در هفته معلم کلاس اولیها میشی چند روز پیش ناراحت بودی و میگفتی  کاندیدهای دیگه روی اسم من کاغذ چسبوندن و من چقدر خندیدم گفتی تا روز یکشنبه یعنی فردا اجازه تبلیغ درمدرسه دارید امیدوارم  انتخاب بشی دوستت دارم143.gifاین عکسهای زیبا رو از وبلاگ مریم جون کپی کردمhttp://blouflower.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maryam
3 آبان 91 19:11
ممنون ازلطفتون