فرشته های آسمانی

سلولها

1391/8/8 17:18
نویسنده : مادر
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشکلهای خودم مائده عزیز مامان این هفته امتحان داری نمیدونم چرا امسال به این زودی امتحانات شروع شده  درس میخونی ولی همش استرس داری چون امسال هم نماینده کلاس هستی میخوای بقول خودت جلو بچه ها کم نیاری هفته قبل هروز علوم میخوندی و تقسیم سلولی رو انقدر بلند خوندی که دیشب وقتی مارال برام نقاشی کشید چیری سردرنیاوردم و گفتم این عکس چیه و مارال گفت این عکس سلوله گفتم سلول چیه گفت یه چیزی تو بدن انسانه هم من هم تو و هم بابا خیلی تعجب کردیم  چون درست شبیه عکسی که تو درس تو بود شکل سلول ماهیچه رو کشیده بود

فکر کنم وقتی مارال به مدرسه بره تمام درسها براش تکراری باشه و کسل کننده همینطوره نه ؟؟!!ا

راستی  چون وبلاگتون به اسم فرشته های آسمانی هست منهم بیشتر براتون شکلک فرشته کپی میکنم http://zarife.niniweblog.com/post13.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maryam
24 آبان 91 20:46
سلام ممنون ازاینکه بهم سرزدید
راستی اگه عکس فرشته خواستید میتونید ازعکسهای وبلاگ من استفاده کنید
عکسهای فرشته زیاددارم

سلام
ممنون حتما استفاده میکنم