فرشته های آسمانی

بهترین هدیه

1390/3/2 9:45
نویسنده : مادر
434 بازدید
اشتراک گذاری

مارال عزیزم چند روز پیش وقتی آمدم خانه دیدم تو عزیز دلم گفتی مامان بیا اتاق من وقتی امدم دیدم از داخل کمد ت یک پارچه  گلدار اوردی وگفتی مامان اینوبرای روز مادر ازمامان جون گرفتم که بدم به شما یک کاغذ کادوهم گرفتم که پارچه رو کادو بگیرم اصلا باورم نمیشد تو عزیز دلم به این چیزها فکر کنی جون تو هنوز خیلی کوچولو هستی تازه چند ماهه که 3 سالت تمام شده تورو گرفتم توی بغلم وبوسه بارونت کردم و گفتم همین که به یادم بود ی بهترین هدیه هست عزیز قشنگم  تو خیلی مهربون هستی مثل فرشته ها هستی  هرشب سر سفره شام برای بابا لقمه میگری حتی چند شب پیش که بابا دعوات کرد اول ناراحت شدی ولی سر سفره دوباره برای بابا لقمه گرفتی وگفتی با با معذرت میخواهم  مارال جان از خدا میخواهم همیشه سالم وشاد باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

raheleh
3 خرداد 90 8:24
سلام 0 وبلاگتون خیلی قشنگ است امروزاسماء پیش من است وسلام شما را می رساند مائده ومارال را ببوسید . [hسلام و تشکر