فرشته های آسمانی

خونه تکونی

1391/12/13 16:21
نویسنده : مادر
381 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی به عید نمونده ومن حسابی کاردارم وقتی فکر میکنم نمیدونم چطور سال قبل هم دانشگاه میرفتم هم

سرکار وهم کارای خونه رو میکردم البته پارسال خیلی خونه تکانی آنچنانی نکردم چون وقت نداشتم ولی

امسال بجاش دارم تلافی میکنم حسابی خونه رو میخوام برق بندازمنایت اسکین    البته اگر مارال خانم بزاره راستش چند

روز پیش آینه هارو تمیزکردم ولی فرداش که از سرکار آمدم دیدم وای آیینه ها کدر شده و خیلی بد شکل

شده با خودم گفتم یعنی چی ؟ که مارال اومد و گفت مامان چون خسته میشی من شیشه هارو برات تمیز

کردم که دیگه خسته نشدی خوشحال شدی حالا مامان ؟؟؟؟؟؟  گفتم آره گفت نمیگی دستت درد نکنه گفتم دستت درد

نکنه دختر گلم وبعد اونو بوسیدم هرچند مجبور شدم که آیینه هارو دوباره تمیز کنم اما از اینکه فرشته ی من

به فکرم بود و خواسته بود بمن کمک کنه خیلی خوشحال شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مائده(ني ني بوس)
12 اسفند 91 18:06
آخييي چه دخمل با محبتي:

مرسی عزیزم
عمه جونی
16 اسفند 91 15:23
سلام عزیزم اگه میخوای دلبندتو سورپرایز کنی حتما به وبم سر بزن