فرشته های آسمانی

سال 92

1392/1/15 16:20
نویسنده : مادر
227 بازدید
اشتراک گذاری

 خوب فرشته های خوشکلم عید هم تمام شد هرچند که دید وبازدیدها کماکان ادامه داره

وقتی میبینم که شما دوتایی چقدر با گرفتن عیدی خوشحال میشید و هرروز باهم پولهاتون میشمارید یاد

کودکی خودم میافتم  چقدر دوران بچه گی خوب وقشنگه مثل یه رویامیمونه بدون دغدغه وبا کلی آرزوهای

قشنگ  به همین خاطرم دوست دارم تا جایی که ممکنه این دوران براتون زیبا وشاد باشه وسعی خودم هم

میکنم  دیگه نمیدونم نظرشما فرشته ها چی باشه امیدوارم که بتونم این روزهای شیرین رو براتون به خاطره

های زیبا تبدیل کنم

 Bild

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریسا
15 فروردین 92 15:50
ایشالله همه ی روزهاتون با شادی باشه عزیزم.


سلام
ممنون عزیزم
مامان آنیل
15 فروردین 92 21:00
عزززززززززیزای دلم چقد خوب منم کلی ذوق میکردم از گرفتن عیدی
فداتون شه خاله ایشالا سال خوبی داشته باشین

سلام
ممنون امیدوارم شماهم سال خوبی داشته باشید


مارال
22 فروردین 92 12:43
سلام عزیزم
تولینک شدی ممنون از این که لینکم کردی و به وبم اومدی.
خدانگهدار


سلام ممنون