فرشته های آسمانی

خلاقیت مارال عزیز

1390/4/23 14:42
نویسنده : مادر
287 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی امدم خانه  مائده گفت مامان نمیدونی مارال چکار کرده گفتم چی شده  مائده دوید واز داخل

کمدش یه چیز آورد نشونم داد وگفت مامان اینو مارال خودش تنها درست کرده وقتی نیگاش کردم اصلا

باورم نمیشد  یک تکه از سفره یکبار مصرف ازمامان جون گرفته بود و چند بار تا زده بود وبعد گوشه های

 اونو یک کم  تاکرده وچسب زده بود و جا مدادی د رست کرده بود شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے چند جا داشت بود  اصلا نمیتو نستم تصور کنم گفتم  شاید شانسی درست کرده  بنابراین گفتم مارال جان میتونی یکی هم برای مامان

درست کنی گفت بله وبرای من هم درست کرد پس فهمیدم ابتکار وخلاقیت داشته اورو بوسه بارون کردم

 و به مائده گفتم یادگاری نگه دار ولی مائده که خیلی ذوق زده شده بود که مارال اینو براش درست کرده

 گفت نه مامان میخواهم با خودم ببرم کلاس زبان و ومدادهام بزارم داخلش هر چند مائده خیلی جا

مدادیهای فانتزی داره ولی دیگه اونم میفهمه که با شوق اشتیاق مارال براش درست کرده  جامدادیش را

خالی کردو جامداد ی مارال را برداشت هر چند که زیپ نداره و ممکنه  وسائلش بریزه ولی مائده ترجیح

میداد مدادش بریزه  و گفت بهمه میگم اینو خواهر 5/3 من درست کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)