فرشته های آسمانی

شعرهای کودکانه به عشق مائده ومارال

1390/5/11 10:06
نویسنده : مادر
327 بازدید
اشتراک گذاری

توپ سفیدم قشنگی ونازی  و                        حالا من میخوام برم به بازی

بازی چه خوبه با بچه های خوب                   بازی میکنیم با یه دونه تو

چون پرت میکنم توپ سفیدم رو                     از جا می پره میره تو هوا

قلقل میخوره تو زمین ورزش                         یک و دو سه و چارو پنچ شش

                          یک ودو سه و چارو پنج وشش

                                 

با شیر آب بازی نکن                                    نگا تو مثل موش شدی

نازی شیطون بلا                                              چقد تو بازیگوش شدی؟

خوبه تواز من یاد بگیری                                  ببین دارم گل میشکم

مداد زرد من کجاس؟                                  میخوام یه بلبل بکشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)